S’estableixen els criteris generals que han de regir la selecció per a la contractació per urgència d’un/a auxiliar administratiu/va per al departament de comptabilitat per substitució temporal de la titular de la plaça.
Les funcions específiques seran:
- Gestionar el pressupost (Participar en la tramitació d’expedients de modificació de pressupost). - Gestionar la tresoreria municipal (actes d'arqueig, control i previsions d'ingressos i pagaments). - Gestionar l'immobilitzat i el patrimoni (inventari comptable, amortitzacions...). - Participar en l’elaboració i tramitació del compte municipal (tancament econòmic - patrimonial, dubtes de cobrament, romanents, ...) - Calcular i presentar les liquidacions impositives davant l'AEAT i ATC (IVA, IRPF, 347, 950, ...) - Gestionar el finançament i endeutament (informar, assessorar i tramitar expedients de préstec d'operacions de tresoreria, etc.) - Confeccionar fulls de càlcul i bases de dades per donar suport a altres unitats de treball (subvencions, facturació, etc.) - Col·laborar en el seguiment d'expedients diversos (ordenances, convenis, ...). - Supervisar tasques de Tresoreria i d'altres unitats (registre de factures, tresoreria, etc.) - Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària i eines relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció posats a la seva disposició, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
Característiques del contracte: Jornada: 100% Horari: intensiva de matí, a excepció del dimecres que es realitza jornada de tarda Durada: Durant la baixa per IT de la titular de la plaça. Sou brut: Sou base: 679,15 € CD: 447,45 CE: 892,13€
Requisits obligatoris:
Es valorarà:
Presentació d’instàncies i documentació.
Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s’hauran de presentar al registre de l’Ajuntament (presencial o via pàgina web) en el model de sol·licitud genèric que està a disposició dels interessats en el mateix registre o a la pàgina web https://seu-e.cat/ca/web/elbruc/tramits-i-gestions acompanyat de la següent documentació:
S’iniciarà un procés de selecció mitjançant entrevistes i valoració de l’experiència i formació.
L’alcaldessa Bàrbara Ortuño Escriu